Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Απόκριες.....πλησιάζουν!!!!!!

«Ξαναγυρίζω… Δεν έχω άλλη επιλογή.. Πάντα θα γυρίζω…
Δεν είναι απλά ένας τόπος όπου πηγαίνεις, αλλά απ’ όπου επιστρέφεις…Με τα μάτια γεμάτα ουρανό…» 


 Οι  απόκριες στο Ρέθυμνο, μπαίνουν για τα καλά ακριβώς αφού αλλάξει ο χρόνος......και λέω για τα καλά ,διότι οι καρναβαλικές μας ομάδες κάθε χρόνο όταν κλείσει πιά και η παρέλαση η καρναβαλική , αρχίζουν να συζητούν τα της επόμενης χρονιάς.Τώρα λοιπόν η πόλη κατέβασε τα γιορτινά των χριστουγέννων και έβγαλε τα καρναβαλικά άρματα (τα παλαιότερα) των ομάδων και  στόλισε τους δρόμους.... !! Οι ομάδες αρχίζουν να δουλέυουν πυρετωδώς τα καρναβαλικά τους άρματα και να δίνουν μορφή και ζωή άλλοτε σε φελιζόλ άλλοτε σε μεταλλικές κατασκευες και άλλοτε σε συνεργασία πολλών υλικών μαζί και οι μεταμόρφωση αυτόν εκπληκτική!!!! Τί δράκοι ...τι άλογα!! Τι δέντρα.....πάρτε μια μικρή γευση...


Είναι υπέροχα ........κάθε χρόνο και περισσότερες καρναβαλικές ομάδες με περισσότερα άρματα.....
και το Ρέθυμνο πραγματικά βουλιάζει απο τον κόσμο που το επισκέπτεται...
Οι δικιά μας ομάδα είναι : www.mpoumpounes.com
και οι στολές μας πραγματικά πολύ όμορφες φέτος!!!!!!!!!!

Μπορείτε να τις δείτε και μου πείτε την γνώμη σας......


Η γυναικία.......
εεεεεε καλή?

Δείτε τώρα και την ανδρική:...




Και το θέμα μας είναι......: Μπουμπούνες 2011 "Γήρωες"

Αν είστε κοντά....μπορείτε να έρθετε να το απολάυσετε και σείς .....σαν θεατής??!!!! ή ακόμη καλύτερα  μπορείτε  και να συμμετέχεται και  σε μία ομάδα .....δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο απο κέφι , καλή διάθεση και αντοχή ........!!!!!
 Καλή διασκέδαση λοιπόν και φέτο σε όλους ,καλή επιτυχία στις ομάδες
Και να μην ξεχνάμε να χαμογελάμε!!!!!!!............  δύσκολα φέτο είναι για όλους......αλλα με ένα χαμόγελο η κάθε δυσκολία ε . . . λίιιιιιγο γλυκαίνει πράματα και καταστάσεις!!!!!!!

ακούστε και το αγαπημένο μου κομμάτι .......νομίζω τα λέει όλα........

το έγραψα στην αρχή ...αλλα το επαναλαμβάνω.......

Ρέθυμνο...
Ξαναγυρίζω… Δεν έχω άλλη επιλογή.. Πάντα θα γυρίζω…
Δεν είναι απλά ένας τόπος όπου πηγαίνεις, αλλά απ’ όπου επιστρέφεις…Με τα μάτια γεμάτα ουρανό…
http://www.youtube.com/watch?v=IldzstAPrnc




5 σχόλια:

  1. Θα πρέπει να είναι απίστευτη γιορτή, κρίμα που είμαστε μακριά.Όμως ,ελπίζω να μας στείλετε λίγο από το κέφι σας κι εμείς να στείλουμε τις ευχές να περάσετε τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο το κομματι το ακουσα πρωτη φορα ενα μολις βραδυ πριν αναχωρησω για τις σπουδες μου εξω .......παντα οταν το ακουω εκεινα τα συναισθηματα με πλημμυρίζουν ξανα.
    1994 η αναχωρηση....2001 η επιστροφη!
    Αχ Ρεθυμνακι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν υπάρχει ωραιότερο μέρος στην Ελλάδα για να σπουδάσεις,να κάνεις διακοπές,να ερωτευτείς,να κάνεις φίλους και να ζήσεις με πάθος την κάθε σου στιγμή!
    1991 ξεκίνησα από τον Πειραιά με το θρυλικό ΑΡΚΑΔΙ. 1996 οι σπουδές τελείωσαν και έπρεπε να επιστρέψω στη βάση μου!Τα μάτια μου ήταν βρύσες που δεν έλεγαν να σταματήσουν!Τι δε θα'δινα να γυρνούσα 20 χρόνια πίσω!Ήταν τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου και το Ρέθυμνο θα'ναι πάντα το δεύτερο σπίτι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάνοντας βόλτα στο διαδύκτιο έπεσα πάνω στο σπιτάκι σου,μου άρεσε και το τριγύρισα όλο!!!Φιλάκια!!!
    Θα με βρεις στο http://www.chrysanthisart.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή